Krokodyle czyli Inspekcja Transportu DrogowegoŹle zamocowany ładunek

Wypadek TIR - źle zamocowany ładunek - blok kamienny

Wypadek TIR - źle zamocowany ładunek - blok kamienny
Komentarze
  • fifi 10lat 11-12-2007 g. 19:28:30
    małe szanse na przeżycie
  • On-kierowca 14-12-2007 g. 22:58:45
    tak to jest tak sie jezdzi z kontenerami
  • fifi 10lat 27-12-2007 g. 17:12:26
    żartowałem kabina nie jest bardzo spłaszczona
  • dawi 27-01-2008 g. 18:37:43
    jak to się stało?
  • ja 31-01-2008 g. 18:51:12
    wedlug mnie mocno zahamowal z duzej predkosci i to w niego wlecialo z naczepy ;)
  • KARAK 07-02-2008 g. 18:16:20
    TO JEST TAK JAK SIE ZABEZPIECZA LADUNEK
  • karp 28-02-2008 g. 08:35:21
    a w jaki sposob zabezpieczylbys taki wielki glaz? podlozyl stozek drewniany od strony kierowcy? :)
  • On. 06-03-2008 g. 01:25:03
    Kawal skaly w 40 stopowym ktr? powodzenia. zabezpieczenie ladunku wzorowe i ciagnik na smietnik. On-kierowca - po to jestes przy zaladunku kontenera zeby dbac o zabezpieczenie cargo. Ciekawe co spedytor wpisal na konosament :-) rodzaj ladunku - glaz.
  • kiwak 07-03-2008 g. 12:17:51
    kto laduje kontener wrotami do kabiny
  • luks 20-03-2008 g. 20:37:34
    ale kretyn widac ze to obcokrajowiec bo nasz by tak nie zrobił chyba ....
  • KSIEGOWY 22-03-2008 g. 13:20:00
    Wasze komentarze są śmieszne nic nie pomorze aby blok skalny był na miejscu wrazie ostrego hamowania ,ani łańcuchy nie pomogą.Wiem bo worze takie bloki z Szczecina co mają po 20 ton.
  • birmaman 27-03-2008 g. 12:32:31
    On. jak jesteś taki mądry to powinieneś wiedzieć, że jak ładują ci taki kontener to nie zawsze masz wgląd do środka, jak tam jest zabezpieczony towar. jest oplombowane i tyle. także te swoje mądrości zachowaj dla takich laików jak ty
  • mobil 23-04-2008 g. 20:36:11
    bez pojecia ,jakby spiol to by sie trzymalo,jakie plomby glazu nie plombuja
  • radek płock 01-05-2008 g. 16:18:06
    zjedz moj huj
  • ksiegowy 03-05-2008 g. 17:35:20
    oczym wy muwicie jakie spinanie w kontenerze chyba pas zapniecie se o jaja.zero pojecia wozenia kamienia ,przy ostrym hamowaniu łancuch niepomaga wszystko się przemieszcza.Same łebki się wypowiadaja i modraliscy co gnuj z pod konia pasem by spinali.Jak nie wiecie to nic nie piszcie a jak nie to do portu i patrzec jak na patelniach ładunek spinaja ,wogule bo sie nie da.Troche się zdenerwowalem gupia gatką.
  • ksiegowy 03-05-2008 g. 17:37:51
    A jeszcze jedno głaz to masz pod domem a to jest blok skalny co wygloda na minimum okolo 20 ton.
  • seba 17-05-2008 g. 22:28:28
    kontener był żle załadowany ale kierowca i ładunkowy odpowiadają za załadunek . aco ma do tego spedytor ? ?
  • mati 25-06-2008 g. 20:34:30
    o prostu kros nie umie konteneru zakladac
  • Mateusz 11-07-2008 g. 11:13:37
    O mały włos.
  • Mateusz 11-07-2008 g. 11:14:07
    Więcej umiaru z hamulcem
  • TrocheWiem 06-08-2008 g. 20:25:00
    To jest własnie kontener... Najgorsze co może być... Kontenerami mało kto chce jeździć...
  • big 24-08-2008 g. 13:49:25
    niewiem czy ten "blok skalny"wazy ok.20T.ciekawie ma zalozony ten kontener bo na moje ma 2 male kont.zalozone i jakby wygladala waga calkowita ladunku ale w kazdym badz razie ten co ladowal to spie....temat
  • lysy 09-10-2008 g. 23:03:32
    4m dłuośći,2m szer i 2m wys granitu waży 24 tony.pozdrawiam
  • nick 25-10-2008 g. 10:41:38
    moj szwagier miał podobny tylko ze solówka z kostką i gosciu mu wyjechał z przejazdu i jak zachamował to sie wjebała w kabine ale wyszedł przez szybe jeszcze i uciekał bo sie paliwo lało i sie bał
  • DIK 26-10-2008 g. 20:23:06
    jaki morał z tego:najlepiej ładowac tłuczeń
  • adam20692 30-10-2008 g. 19:37:57
    po pierwsze kto laduje kontener na tira wrotami do budy a po drugie gduby ten blok byl przy samej scianie przedniej kontenera to nawet przy ostrym hamowaniu bu nie wyrwal blachy a jak byle jak sie laduje i "jakos to bedzie" to sie myli, jedno hamowanie i wszystko loduje na budzie, wiem cos o tym bo pracuje przy zaladunku wszelkiego rodzajow ciezarowek,a co do jazdy z kontenerami to nie zawsze mozna otworzyc wrota by luknac czy wszystko jest oki
  • PSPW 02-12-2008 g. 18:53:20
    Totalne bzdury piszecie,tragedia! Nauczcie sie zabezpieczanie ladunkow w odpowiedni sposob!
  • Leon 05-12-2008 g. 15:16:52
    Mam Busa 19-osobowego,prawo jazdy kat.A,B,C,D,E oraz dużą rodzinę.Proszę mi wytłumaczyć jak mam ją zabrać na wakacje i narty w góry?Tak żebym nie miał kłopotów z kontrolą drogową.Busa mam na użytek własny.
  • Mayki163 11-12-2008 g. 15:02:21
    Jak to się stało???Trochę to dziwne.Ale szczęście ,że to nie w Polsce.xD
  • Kuba 01-02-2009 g. 20:35:05
    Jaki debil załadował wrotami do kabiny. A pozatym nie mogło być możliwości wglądu do środka .
  • volvo 02-02-2009 g. 21:01:23
    to jest błąd kierowcy
  • Diesel 10-02-2009 g. 20:07:30
    Tak to jest jak sie wozi dwa TEMATY
  • DIESEL 11-02-2009 g. 20:24:16
    Co wy możecie wiedziec o wożeniu PUDEŁ
  • kamyk 29-06-2009 g. 11:54:43
    najwiecej dyskutuja ci co najbardziej sie na tym znaja,
  • driver 03-02-2010 g. 16:51:52
    za mocno zahamował
  • korpik 07-02-2010 g. 19:53:34
    widać, że to chińczyk, ą tam wszystko jest lipne. nawet kontenery tyłem do przodu ładują. on miał chyba na wstecznym jechać. buuuuhahah!! księgowy, co ty taki nerwowy? namazał ktoś coś a ty się wściekasz. wyluzuj!
  • miwa 27-02-2010 g. 14:32:59
    ten to stary złom
  • kowal 20-07-2010 g. 13:08:56
    Jak ten blok waży 20 ton, to nic go nie powinno ruszyć z miejsca.
  • kataryna 31-07-2011 g. 10:53:17
    ja nie dawno mialem podobny wypadek to znaczy zapielem naczepe wyjechalem trzy km. i na pierwszym rondzie wywrotka na bok przy 10km\h wiozlem blok granitowy 32tony ladunek byl umieszczony 2m od tylu naczepy i co wy nato prosze o opinie.
  • radek 10-04-2012 g. 14:29:49
    bez komentarza kataryna. jesli nie sprawdziles to powinienes wozic obornik po polu a nie towary publiczna droga.
  • Ma-ciek 05-11-2016 g. 18:02:22
    czytam i nie wierzę... połowa nie zna podstaw pisowni i gramatyki, nie umie budować zdań, inni udają że coś wiedzą i cwaniakują nie wiedząc o czym mówią... Powiem tak: czy to głaz blok czy inny ładunek monolityczny a właściwie nie tylko bo w zasadzie każdy ładunek musi być zabezpieczony przed przesunięciem nawet w przypadku wywrócenia pojazdu. są odpowiednie systemy mocowań tylko trzeba je mieć i użyć. Niestety jeszcze wielu mamy kamikadze co mają 10 starych pasów z klamrami dociąganymi łomem lub dwa łańcuchy którym atesty skończyły się 10 lat wcześniej... lądują co im sef kazał, nie odmówią sefowi bo są wazeliną i sef bedzie ich chwalił jacy to są "odważni" wioząc granit spięty tymi dwoma łańcuchami, oczywiście jadą nocę żeby nie trafić na inspekcje i co 5 km pytają na SB"jak tam ścieżka.." tak więc winien jest kierowca, wożąc kamień powinien zażądać od szefa odpowiedniego systemu zabezpieczającego a następnie mieć trochę wiedzy i doświadczenia i pokierować odpowiednio załadunkiem. Pamiętajcie jak auto wyjedzie z firmy gdzie zostało załadowane wszystkiemu co nastąpi podczas transportu winien jest kierowca i koniec, nie ma tłumaczeń, wkońcu jesteście zawodowymi kierowcami nie po to by przechwalać sie na parkinu po 5 browcach o swoich wyczynach kaskaderskich lecz głównie po to by odpowiedzialnie i bezpiecznie dla wszystkich wozić ładunki a jak szefowi sie nie podoba to niech sam wozi i swoją dupę naraża.
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis