Krokodyle czyli Inspekcja Transportu DrogowegoKrokodyle

Inspekcja Transportu Drogowego czyli popularne Krokodyle

Inspekcja Transportu Drogowego czyli popularne [/galeria/krokodyle Krokodyle]
Komentarze
  • VOLVO FH12 03-12-2007 g. 14:15:07
    te kroko
  • niewyspany113 07-12-2007 g. 21:49:30
    Krokodyle poluj膮ce na kierowc贸w TIR贸w
  • luki 16-12-2007 g. 22:11:00
    to tez ludzie tylko no chleb zarabiaja inaczej jak my
  • Radiowiec 27-12-2007 g. 14:39:06
    Ch艂opaki trzepi膮 ile si臋 da szukaj膮 czego艣 co mo偶na zabra膰. jak znajd膮 to 艂aduj膮 za kratki. uwa偶ajcie na nich.
  • fifi 10lat 27-12-2007 g. 17:13:52
    luki-co ich tak bronisz
  • 207.rgrudzie艅 .dzie艅.28.12 28-12-2007 g. 17:55:55
    PLICJA OH TA NASZA POLICJA.
  • 207.rgrudzie艅 .dzie艅.28.12 28-12-2007 g. 17:58:00
    DLACZEGO POLICJA 艁APIE TIIRY??? Jak auta s膮 o wiele szypsze.
  • Robert 29-12-2007 g. 21:21:50
    DOBRZE 呕E POWSTA艁A TAKA S艁U呕BA INACZEJ BY NAS SZEFOWIE ZAORALI NA 艢MIER膯 !!!
  • krychol 07-01-2008 g. 16:24:44
    Gdyby nie te krokodyle to niejedna zona juz swojego meza zywego by nie ujrzala.Przypomnijcie sobie czasy gdy ITD w polsce nie istanialo.Zasniec za kierwonica bylo baaaardzo duuuuzo.
  • KAMobil 18-01-2008 g. 15:34:40
    witam!! Ko艂o mnie na parkingu ZNNTK To praktycznie codziennie sa tam uwa偶a膰 OSTR脫W WLKP.
  • KAMobil 18-01-2008 g. 16:44:26
    S膮 tam schowani po prawej za p艂otem jak si臋 leci przez OSTR脫W WLKP na POZNA艃
  • KAMobil 18-01-2008 g. 16:45:30
    Wi臋c o uwage PROSIMY mobilki!!!!!
  • mlody driver 27-01-2008 g. 10:07:06
    kochane misiaczki]
  • jaro 03-02-2008 g. 21:23:10
    krokodyl poluje a ja mam serce w gardle tarczki i dokumenty mam legal ale zawsze sie doczegos doczepja wole ich unikac pozdrawjam szerokosici lustereczko dla was
  • pablo 07-02-2008 g. 14:48:55
    z moj strony to dobrze ze sa te krokodyli zeby nie oni to dalej bysmy gibali km jak beduini bez odpoczynku.pozdrawiam wszystkich mobili niedajcie sie zlapac
  • Tasak 13-02-2008 g. 22:52:43
    codziennie (od 3 lat) jak id臋 na studia mijam ich siedzib臋 (w warszawie) i ich fajne samochodziki - ale nigdy nie wymy艣li艂bym tak fajnej i adekwatnej nazwy.. krokodyle! xD dobre.. dobre :)
  • chudy 17-02-2008 g. 20:10:57
    jak maja zlapac to zlapia mam wszystko legal wiec ich nie omijam ale wolalbym zeby mnie niezlapali
  • turbina 09-03-2008 g. 12:17:13
    ITD lepiej unika膰 z nimi ciezko sie rozmawia ale i tak lepiej niz z BAG zwanymi GESTAPo w Niemczech z nimi to juz nie pogadacie ,Jedba wskazowka wszystko macie gitara czyli nie pregiety czas parcy Itp omijajcie ich krokodyle to nie ludzie!!!!!!!
  • itd 23-03-2008 g. 14:30:45
    Turbina. Jeste艣my ludzmi, gwarantuje.Jesli masz dokumenty przewozowe wporz膮dku, czas pracy, auto sprawne zapewniem nikt nie bedzie na si艂e pr贸bowa艂 Wam "co艣" udowodni膰.Chodzi tylko o bezpiecze艅stwo!Ps r贸wnie偶 kiedy艣 by艂em kierowc膮
  • marcel 27-03-2008 g. 12:27:15
    itd. kolego skoro chodzi o bezpiecze艅stwo, dlaczego nie wywieracie ci膮g艂ej presji na zarz膮dcach dr贸g aby powstawa艂o wi臋cej parking贸w dla tir贸w. ile razy musia艂em przegi膮膰 czas jazdy dlatego, 偶e nie mia艂em gdzie zjecha膰 na pauze. druga sprawa- przebudowuj膮 drogi na coraz w臋偶sze, coraz wi臋cej wysepek itp. czy to u艂atwia poruszanie ci臋偶ar贸wkom i tym samym wp艂ywa na bezpiecze艅stwo? dlaczego Inspekcja nie reaguje w takich przypadkach? dlaczego nie walczy o to aby winiety nie by艂y szerzej dost臋pne, a nie g艂贸wnie na pocztach, kt贸re nie do艣膰 偶e otwarte s膮 w okre艣lonych godzinach, to jeszcze usytuowane s膮 w miejscach gdzie trudno podjecha膰 autem ci臋偶arowym? odpowied藕 jest jedna- bo ITD to kolejna instytucja kt贸ra ma na celu nie pomaga膰 ale udupia膰, a za tymi szczytnymi frazami o pomocy kryje si臋 tylko i wy艂膮cznie kolejny organ do wyci膮gania pieni臋dzy od obywateli
  • radek p艂ock 01-05-2008 g. 15:57:15
    kocham itd
  • jontek56 06-06-2008 g. 12:14:38
    itd zawsze tak prowadzi rozmowe 偶eby ci wrobi膰 i wmowic ci co艣 za co mog膮 dowalic kare i nie zastanawiaj膮 si臋 czy b臋dziesz mial co je艣膰 przez caly miesi膮c albo i d艂u偶ej.to ludzie kt贸rzy maja zrobione pranie mozgu i nie m贸wcie 偶e itd pomaga. sa odpoczatku jak ci臋 tylko zatrzymaja nastawieni 偶eby ci臋 ukara膰.bo czym wiecej tym lepiej statystyki musza by膰 po ich stronie.pozdrawiam ps.potrzeba nam jeszcze inspekcji do kontroli itd.
  • cm 24-06-2008 g. 20:48:42
    przezylem pare kontroli jak jest wszystko ok tylko tracisz czas nic wiecej poza tym mozna sie co nieco dowiedziec
  • Mateusz 11-07-2008 g. 11:03:16
    Oni nie popuszcz膮 zawsze sie do spokojnych kierowc贸w spr贸j膮......!!!!
  • :] 29-07-2008 g. 10:11:25
    207.rgrudzie艅 .dzie艅.28.12 28-12-2007 g. 17:55:55 PLICJA OH TA NASZA POLICJA. Policja? Ahahahahhh...
  • zbyni 24-08-2008 g. 22:12:01
    krokodyle to leniuchy bo to nie nasza wina {kierowc贸w} przegi臋te tarczki to rozkaz szefa kturego nie mo偶na udowodni膰. proponuje by wzieli si臋 za ma艂e zapomniane firmy... {tarczki i pauzy 45 godzin 2 * w tygodniu. to w艂a艣nie czas wolny sp臋dzania zdziecmi, to jest w m-cu 90 godzin kt贸re szef nam skruci t艂umacz膮c transportem kombinowanym i pauza na promie te偶 wliczonz, to znaczy 偶e w domu sp臋dzam 70 godzin w m-cu. tego wam nie 偶ycze.
  • edi 24-09-2008 g. 17:14:52
    wszystko ok tylko skad te astronomiczne kary przy tak marnych stawkach za km.
  • marko 07-10-2008 g. 20:03:37
    dokladnie kary maja astronomiczne choc niemialem jeszcze z nimi przyjemnosci a jezdze juz ponad 3lata to itak niemam o nich dobrego zdania i raczej tego nie zmienie!
  • adam20692 30-10-2008 g. 18:53:52
    wg mnie itd powinno sie przywalic do szefow a nie kierowcow bo to oni daja im takie polatane ciezarowki i karza smigac najlepiej bez odpoczynku
  • adam20692 30-10-2008 g. 18:55:36
    itd powinno badac pojazdy zanim wyrusza w trase w bazie taj jak policja spradza autokary przed wsycieczka i wszystko by bylo git
  • LULEK CZYLI LLU 23-12-2008 g. 09:02:16
    piszecie ze potrzebna jest inspekcja i niepotrzebna. ok. najbardziej to nas trzepi膮. szefa stac jest na to by zap艂acic kar臋 15tys. ale nas niejest stac zap艂acic 1.5tys. kurs zadarmo.zadko ktory szef zaplaci bo powie ze trzeba bylo zjechac i czekac,ale najpierw dzwoni ze masz zaladunek za 24g a km 1000. kaze zakladac magnes i dawaj. zaden nienapisze sms. to wszystko to pic na wode. sami godzimy sie na to i tak bedzie.przepisy sa na nas zrobione nie na szefa.oni wiedza jak ominac przepisy tak zeby ich nie ukarali i zeby jaknajmniej zaplacic kierowcy maja swoja organizacje i spotkania a my nawet z rodzina niemozemy sie spotkac.duzo gadamy na CB ale to tylko czcze gadki. niema nikogo kto by nam pomug艂. powodzenia.
  • m艂ody 31-12-2008 g. 17:03:39
    lulek masz racje na cb to kazdy wiracha
  • LAPINUS 19-01-2009 g. 12:02:02
    ZAMIAST ZWIEKSZAC LICZBE JEDNOSTEK ITD TO LEPIEJ BY WZIELI SIE ZABUDOWE DROG A DOPIERO POZNIEJ WYCIAGALI PIENIADZE
  • Nowaczek 23-01-2009 g. 17:30:03
    zal mi ich zawsze jak cie zatrzymaja nie ma hu** i tak bedzie kara i tak!! PSY
  • Duch (itd) 30-01-2009 g. 16:26:11
    Kontrola Polaka to nie przyjemno艣膰 dla inspektora, w przypadku narusze艅 jest dwa razy wi臋cej ci膮gania ni偶 w przypadku zagranicznego.
  • alavin 02-03-2009 g. 15:46:03
    Dostan膮 motory to si臋 sami b臋d膮 eliminowa膰.Wida膰 kryzys ITD nie dotyczy.A "psy" to zbyt 艂agodne okre艣lenie na nich.Ciekawe jak by by艂o w g臋bie jednemu czy drugiemu"psiarczykowi",gdyby im przysz艂o zap艂aci膰 np.6000-10000pln kary???Pijani kierowcy w tym bandyckim kraju s膮 lepiej traktowani.
  • Traker 12-04-2009 g. 23:02:19
    ITD. pieprzone KROKODYLE oni s膮 tacy spoko. ale偶 oczywi艣cie tylko po co wje偶d偶ali mi jaki艣 czas temu w贸zkiem pod 3 letniego DAF-a XF jak tam nie ma nic ciekawego. ITD > najgorsza zmora i tyle
  • Go艂y 13-04-2009 g. 08:41:35
    ITD - Ludzie. Nic do Nich Nie Mam , Ale Lubi臋 Jak Krajow膮 Jedynke Przez W艂oc艂awek !
  • bynio 07-06-2009 g. 17:09:51
    witam itd jak ja to mowie inteligetna techniczna drogowka nawet jak masz wszystko ok to i tak zawsze cos znajda tracisz czas a i tak nic nie wskurasz tylko zaplacisz jezdze 10 lat i mialem 3 razy juz z nimi doczynienia tarczki mialem ok ale i tak zawsze cos im sie nie podobalo a to powietrze gdzies lekko syczy itp powiem krotko nawet jak sie ma wszystko ok to omijac szerokosci i lustereczko dla was mobilki
  • stary szofer 19-06-2009 g. 19:57:45
    mobilki ITD musi istniec nie wyobrazam sobie tego kraju bez tych ludzi!!!! nasi pseudobizmesmeni by Nas wszystkich wykonczyli.....
  • aligator 21-06-2009 g. 13:17:51
    ITD-nie bior膮?Trzeba popyta膰 dzikus贸w ze wschodu i wszystko wiadomo.W tym bandyckim kraju to chyba tylko 艣lepy nie bierze bo nie widzi ale do kieszeni da si臋 wcisn膮膰.
  • kierowca 06-07-2009 g. 21:37:59
    pieprzone krokodyle to najgorsza zmora na naszych drogach zawsze tak gadj膮 wszystko w porz膮dku nie jest tak 藕le i na koniec dupn膮 ci 30ty艣 kary dziady pieprzone wszystkich bym ich wywiesza艂
  • nie kumaty 17-07-2009 g. 15:35:55
    W艂a艣nie dzi艣 tj.17.07.pi膮tek wje偶d偶a艂em do Krakowa od strony Kielc.Z przeciwnej strony nadje偶d偶a艂 sukow贸z ITD.I co?Ano w艂a艣nie,panowie inspektorzy nie mieli zapi臋tych pas贸w bezpiecze艅stwa.Wi臋c si臋 pytam,jak to jest?Krokodyle-d....e nie musz膮 zapina膰 pas贸w???A mo偶e to sami ZBOWIDOWCY???
  • ORMO-wiec 02-08-2009 g. 13:38:51
    Zamkn臋艂o g臋by co poniekt贸rym?Gorzej jak za komuny.Na wschodzie to m贸wimy,偶e gaje to kontrole.U nas kontroli jeszcze wi臋cej,ale to ju偶 nie gaje?Mi膮sowa to typowy przypadek scyzorykowego GAJU!Jak to si臋 nazywa,zielone szarpidructwo?User,Tobie to si臋 chyba lejce poj...艂y?Za g贸wnor贸bstwo,ile by艣 chcia艂 zarobi膰?Kto Ci kaza艂 szkoli膰 si臋 na krokodyla?Trzeba by艂o wyjecha膰 na wyspy(Bahama),albo zosta膰 pa艂kowym to by艣 bardziej na tym skorzysta艂.
  • furman 06-08-2009 g. 20:18:29
    mundurowi 15-lat obijania i emeryturka.Potem si臋 pracuje po cywilnemu np.w biurze tej偶e instytucji,a my szaraki oramy 偶eby dwa razy op艂aci膰 takich oszust贸w.Typowe my艣lenie w tym kraju.Na zachodzie 偶yj膮 ludzie z innego drzewa,偶e mog膮 d艂u偶ej pracowa膰?45-letni emeryt-nie r贸b,to tylko u nas mo偶liwe.
  • SCANIA "R" 09-08-2009 g. 07:56:56
    Popieram wypowied藕 marcela w stu procentach.To ca艂e pieprzone ITD jest kolejnym narz臋dziem pa艅stwa Polskiego wyprodukowanym do 艣ci膮gania haraczu zar贸wno z biedak贸w jak i bogatych. Panowie kt贸rzy wypisuj膮 brednie o tym jaka to ITD potrzebna niech si臋 wal膮 po 艂bach z ca艂ej si艂y, bo kto was zmusza do pracy ponad mo偶liwo艣ci w艂asnego organizmu, albo kto wam ka偶e wyje偶d偶a膰 w tras臋 niesprawnym autem? Je偶eli nie potraficie korzysta膰 z w艂asnego rozumu (albo go po prostu nie macie),i ulegacie t臋pemu szefowi dla kt贸rego kasa jest najwa偶niejsza to wasz problem i na nic ITD,Policja i ca艂a reszta z艂odziei.
  • SCANIA "R" 09-08-2009 g. 13:08:33
    Ty itd takie teksty o bezpiecze艅stwie to sobie opowiadaj dzieciom,bo jak sam by艂e艣 kiedy艣 szoferem to powiniene艣 wiedzie膰 jak jest naprawd臋. Sam do艣wiadczy艂em tej waszej ludzkiej dobroci bo zabuli艂em za brak wypisu z licencji(mimo 偶e zosta艂 przefaksowany do ITD),i nie by艂o t艂umaczenia. Jak zatem nazwa膰 kogo艣 takiego cz艂owiekiem skoro pozbawia drugiego jego ci臋偶ko zarobionych pieni臋dzy? PS. firma r贸wnie偶 zap艂aci艂a grzywn臋, a ja zosta艂em dodatkowo pouczony o konieczno艣ci posiadania wymaganych dokument贸w,co widnieje w protokole z kontroli.
  • adam 15-09-2009 g. 18:14:59
    krokodyle to nic innego jak ugrupowanie stworzone do sciagania haraczu. zlapano mnie jak przewozilem ludzi6 osobowym autem, ktorych nie zabral autobus i mimo, ze mialem licencje i wszystkie papiery to i tak dano mi kare. oczywiscie nie place, a dzialalnosc prowadze dalej, tym razem bez zus i us, bo zawiesilem dzialalnosc, zeby nie sciagano haraczu. he, he. co za debile maja sumienie podpisywac takie paszkwile na drobnych przedsiebiorcow.
  • VOLVo 15-09-2009 g. 20:32:52
    nied艂ugo i listonosze bed膮 mogli wlepiac mandaty i kontrolowac... w 2008 roku wlepiono 45 milio艅贸w z艂 kar, tylko czemu za to niezacz臋to budowac dr贸g, poprawiac bezpiecze艅stwo (jak napisa艂 kolega jednak te drogi s膮 za w膮skie dla TIR贸w) tylko nakupywano jeszcze nowszego sprz臋tu, nowe motory ITD... oni s膮 tylko po to aby zabierac nam nasze ci臋偶ko zarobione pieni膮dze... czemu 偶aden inspektor sie niezapyta, jak tam sytuacja w domu?? 偶ona zdrowa, dzieci zdrowe?? o sytuacj臋 pieni臋偶n膮??... oni takich problem贸w niemaj膮, bo gdzie i kto id膮c do pierwszej pracy dostanie (tak jak w ITD) na pocz膮tek 3tys z艂. oni s膮 tylko po to aby okradac nas!!! :(
  • CZARTER 18-10-2009 g. 18:45:37
    ITD banda z艂odzieji. Trzeba ich unikac bo i tak i tak dojebia kare. Jeszcze nie mia艂em kontroli chociaz ze staram pilnowac tarczek, wole objazd zastosowac. Nie ma dobrych i z艂ych inspektorkow wszyscy to z艂odzieje. szerokosci
  • ORMO-wiec 23-10-2009 g. 17:35:05
    W 100% zgadzam si臋 z "Czarterem",obszczymury i tyle!
  • VOLVO F12 12-12-2009 g. 17:21:03
    inspekcja to ludzie bezlitosni nie nawidze ich
  • Marcin Siedlce 17-12-2009 g. 08:02:41
    Po Waszych wypowiedziach wida膰, 偶e konieczne jest jeszcze zwi臋kszenie ilo艣ci inspektor贸w i nasilenie kontroli. Drugim wyj艣ciem jest prowizja od na艂o偶onych kar i mandat贸w dla samych inspektor贸w. ITD to organizacja maj膮ca na celu mi臋dzy innymi ochron臋 praw kierowcy. Ludzie czy wy jeste艣cie 艣lepi jak Was przewo藕nicy r膮bi膮.Przykra rzeczywisto艣膰 to skromne i ci膮gle malej膮ce wyp艂aty obliczne na podstawie przejechanych km lub frachtu, teraz nawet podstawa nie jest p艂acona (w mojej okolicy). W papierkach wszystko OK minimalna podstawa + wyp艂aty diet wszystko podpisane przez Was, ale na cyferki mo偶ecie popatrze膰 podczas ich podpisywania. Przewo藕nicy r膮bi膮 Was jak drwale, a Wy z tym nic nie robicie.ITD te偶 nic nie mo偶e zrobi膰 bo w papierkach wszystko OK. Koledzy rodziny Wam si臋 sypi膮 bo Was nie ma w domu ( nie ma Was w domu bo niby zarabiacie - jeste艣cie w pracy), tylko dlaczego ta wyp艂ata jest taka ma艂a (czy za takie pieni膮dze warto tyle traci膰). Teraz praca kierowcy nie ma 偶adnego presti偶u. Kiedy艣 nie by艂o Was w domu, ale kasy i rarytas贸w w nim nie brakowa艂o, nawet s膮siedzi patrzyli z zazdro艣ci膮, 偶ony i dzieci przynajmniej tym by艂y zachwycone, wida膰 by艂o, 偶e ta praca to po艣wi臋cenie si臋 w konkretnym celu. Teraz to pora偶ka ani pieni臋dzy, ani rodziny. Dziwi臋 si臋 tylko Inspekcji, 偶e nic nie robi膮 z brakiem tarczek na miliony przejechanych km, wprowadza si臋 tylko u艂atwienia - bo zak艂adaj膮c magnes na impulsator to i km nie przybywa trzeba por贸wnywa膰 dokumenty z danymi z przej艣膰 granicznych. W Belgii ju偶 nauczyli si臋 i tego i podczas kontroli wychodz膮 cuda, potrafi膮 udowodni膰, 偶e kierowca podczas fikcyjnego urlopu przekracza艂 granic臋. 呕ycz臋 Wam i sobie, 偶eby ITD wzi臋艂a si臋 do roboty i zrobi艂a porz膮dek w tym polskim transporcie, bo 偶eby kara膰 s膮siad贸w za ba艂agan na w艂asnym podw贸rku to lekka przesada. Moim zdaniem najpierw sami powinni艣my by膰 w porz膮dku, a p贸藕niej mo偶emy si臋 bra膰 za innych. A Wam, 偶ycz臋, aby艣cie widzieli co podpisujecie i za co pracujecie. Dla wszystkich nowych my艣l膮cych o zawodzie kierowcy mi臋dzynarodowego niech to b臋dzie przestroga - bo jest to naprawd臋 ci臋zki kawa艂ek chleba, wymagaj膮cy wielu wyrzecze艅 i wielu strat z niewielkimi korzy艣ciami. Pozdrowionka i powodzonka.
  • ORMO-wiec 20-12-2009 g. 10:26:24
    Marcin,wez si臋 za konkretn膮 prac臋 i sko艅cz wcina膰 si臋 jak majtki w p....Jak Ci co艣 nie pasuje to wst膮p to zielonych obszczymur贸w i sam zr贸b porz膮dek.W/g mnie to jeste艣 jednym z wielu kapusi demokratycznych.Za komuny to by艣 cienko piszcza艂.Dawniej takich jak Ty,napi臋tnowa艂o si臋 a teraz si臋 to nazywa obowi膮zek obywatelski,wi臋c kapuj dalej bo chyba tylko to umiesz robi膰 najlepiej.
  • Marcin Siedlce 22-12-2009 g. 06:53:24
    Na szcz臋艣cie czasy komuny dawno si臋 sko艅czy艂y i nikt nie zabroni mi opisywania rzeczywisto艣ci.
  • TRACK 24-12-2009 g. 21:23:30
    Takie opisywanie,nazywa si臋 KAPOWANIE wi臋c sam sobie opini臋 wystawiasz.Popatrz do lustra i si臋 troch臋 zastan贸w.
  • VolVo 04-01-2010 g. 01:16:40
    Bardzo m膮dra wypowied藕 Marcinie... radz臋 wr贸cic do zabawy klockami lego, a "nasilic kontrol臋" to powinien Tw贸j psychiatra. Parodia to co napisa艂e艣: "ITD to organizacja maj膮ca na celu mi臋dzy innymi ochron臋 praw kierowcy". Zastan贸w si臋 czy zak艂ad lub przedsi臋biorca, gdy wyst膮pisz o podwy偶szenie pensji zrobi to, czy zacznie szukac innego zdesperowanego bez pracy lub m艂odego i naiwnego kierowc臋.
  • Marcin Siedlce 05-01-2010 g. 17:31:10
    Do kolegi VolVo. Nie pisz臋 o podwy偶szeniu penisji, tylko o tym co si臋 nale偶y i o tym co si臋 dostaje. To s膮 dwie r贸偶ne rzeczy. Ja rozr贸偶niam to co jest zgodne z prawem, a co nie - z pierwszym si臋 zgadzam, a z drugim nie. I chyba ka偶dy psychiatra przyzna mi racj臋. A tak na marginesie to wydaje mi si臋, 偶e w wi臋kszo艣ci je偶d偶膮 tylko zdesperowani, m艂odzi i naiwni.
  • TRACK 06-01-2010 g. 20:03:24
    Marcin,jestem jednym z tych zdesperowanych i z ch臋ci膮 przejecha艂bym Ci po masce.Mo偶esz donie艣膰 lub zakapowa膰,to obowi膮zek obywatelski.
  • VolVo 13-01-2010 g. 01:11:24
    Marcinie, a ITD niby pomaga w tym 偶eby kierowcy zarabiali wi臋cej, to co si臋 nale偶y..? Zwalasz win臋 na kierowc贸w, 偶e pracuj膮 za psie pieni膮dze, piszesz 偶e przedsi臋biorcy ich "r膮bi膮" to wyt艂umacz mi jeszcze co robi ITD w tym kierunku, bo twierdzisz, 偶e s膮 potrzebni..? Pozdrowienia dla wszystkich kierowc贸w i tych naiwnych, omijajcie z艂odziei (ITD), bo przynajmniej ci臋偶ko pracujemy, a nie kradniemy jak oni...(ITD)
  • Marcin Siedlce 13-01-2010 g. 13:18:13
    Przyznam Ci racj臋 VolVo. Faktycznie ITD robi zbyt ma艂o (bo jest ich za ma艂o, bo maj膮 zwi膮zane r臋ce, ...), ale coraz wi臋cej przewo藕nik贸w zaczyna pilnowa膰 tarczek tym samym kierowcy zarabiaj膮 coraz mniej, bo przewo藕nicy r膮bi膮 najs艂abszych czyli kierowc贸w. Mam nadziej臋, 偶e to w艂a艣nie ITD skontroluje naszych drwali i spowoduje powr贸t do cywilizacji - czyli godn膮 p艂ac臋 za tak ci臋偶k膮 prac臋. Zdesperowany TRACK-u chyba si臋 pomyli艂e艣, bo to ja walcz臋 o popraw臋 twojej sytuacji, przejedziesz sojusznika. Pozdrowionka
  • VolVo 13-01-2010 g. 15:13:42
    Nie robi zbyt ma艂o, poniewa偶 nie stworzyli ich 偶eby co艣 robili, stworzyli t臋 "organizacj臋" tylko dlatego aby zabierali ludziom ci臋偶ko zarobione pieni膮dze, przedsi臋biorcom jak i kierowcom. W 100% zgadzam si臋 z wypowiedzi膮 SCANIA "R" 09-08-2009 g. 07:56:56.
  • maciej 20-01-2010 g. 16:04:44
    Inspekcja Transportu Drogowego to nic innego jek umundurowane bandy stworzone do poboru bandyckich haraczy od firm transportowych. Niestety musimy si臋 z tym pogodzi膰 i kombinowa膰 np. na podatkach, zus-ie, lewych fakturach itp. machlojkach. Taki to nasz kraj!
  • Maciej 20-01-2010 g. 16:09:34
    A niedawno us艂ysza艂em, 偶e str贸j krododyla kosztuje 12000 z艂, a zarabiaj膮 po kilka tysiecy miesi臋cznie
  • TRACK 21-01-2010 g. 19:21:36
    Marcin z Siedlec wszystko kontroluje.W Siedlcach zosta艂o chyba jedno z najwi臋kszych ognisk kapusi.T艂maczy si臋,偶e teraz mo偶e to oficjalnie opisywa膰(kapowa膰),jednak nawyk z komunistycznych czas贸w pozosta艂 bo jak to inaczej t艂umaczy膰.Wcale mnie to nie dziwi,zawzsze mu bli偶ej do 艁ukaszenki ni偶 do normalnego kraju.Bli偶ej wschodu,pe艂no tego robactwa.
  • Marcin Siedlce 02-02-2010 g. 10:48:18
    TRACK jeste艣 w b艂臋dzie. Na nikogo nie donios艂em i z nikim si臋 nie s膮dzi艂em. Nie mog臋 zrozumie膰 dlaczego opisywanie ludzkiej krzywdy budzi w tobie tak膮 nienawi艣膰? Czy偶by艣 sam tak robi艂 jak ja to opisa艂em - PRAWDA W OCZY KOLE. Pozdrowionka dla wszystkich.
  • xyz 09-02-2010 g. 13:15:59
    niestety mobile. jak si臋 pope艂ni艂o wykroczenie to trzeba jak m臋偶czyzna przyzna膰 si臋 do b艂臋du przyj膮膰 na klat臋 i ponie艣膰 konsekwencje!!! a nie skomle膰 jak baba!!!
  • krokodyl 02-04-2010 g. 09:27:59
    jestem pod wielkim wra偶eniem wszystkich wypowiedzi. ja swoj膮 prac臋 staram si臋 wykonywa膰 uczciwie i tak, 偶eby na koniec ka偶dej kontroli dalej m贸c patrze膰 w lustro. czy kontrola drogowa, czy w firmie - tylko w incydentalnych wypadkach zdarza艂y sie pojedyncze osoby obwiniaj膮ce wszystkich dooko艂a, no i oczywi艣cie mnie, za efekt ko艅cowy ich dzia艂a艅. 90% czy to kierowc贸w czy przedsi臋biorc贸w potrafi przyj膮膰 skutki kontroli godnie. prawd膮 jest te偶, 偶e dla pozosta艂ego 10% - to ja kontroluj膮cy - jestem winien wysoko艣ci fracht贸w po wojnach cenowych i je藕dzie na opale, kredytowaniu na 90 p艂atno艣ci faktur frachtowych; to moja wina, 偶e potwierdzam FA艁SZOWANIE faktycznie przejechanych km, 60-80 tonowe zestawy z 艂adunkiem, czy te偶 nietrze藕wych za kierownic膮 ci臋偶ar贸wek. wzgl臋dne jest te偶 poj臋cie 艣wiadomo艣ci kierowc贸w co do swojej wytrzyma艂o艣ci fizycznej i robienia 2 dni w 1. cz臋sto takich wirtuoz贸w mo偶na rozpozna膰 jeszcze przed kontrol膮 ich czasu pracy - biologii nie oszukaj膮. starsi kierowcy pami臋taj膮, jak przed wej艣ciem itd w 2002 potocznie okre艣lana by艂a Polska... Meksyk w艂a艣nie. to nasza dzia艂alno艣膰 spowodowa艂a, 偶e granice tego偶 Meksyku przesun臋li艣my na wsch贸d i dalej nad tym pracujemy. bezspornym jest poprawa taboru i stanu technicznego. do lamusa odchodz膮 sytuacje typu - panie inspektorze zatrzyma mi pan dow贸d rejestracyjny bo nie mog臋 si臋 doprosi膰 opon o bosa. kiedy opada ci艣nienie podczas kontroli to od kierowc贸w p艂yn膮 informacje o skutkach wypadku ci臋偶ar贸wk膮 na magnesie (odpowiedzialno艣膰 karna kierowcy, problemy z ubezpieczeniem, itd...), skutkach wypadku wyczepionej przyczepy znacznie prze艂adowanej drewnem i pod膮偶aj膮cej w艂asnym torem na chodnik z pieszymi (na szcz臋艣cie dla pieszych i ambitnego kIEROWCY nikt nie zgin膮艂)- jest tego znacznie wi臋cej. nikt nie kwestionuje, 偶e zaw贸d kierowcy w dzisiejszej rzeczywisto艣ci to du偶e wyzwanie. nie ka偶dy jest w stanie temu sprosta膰. tak samo jak nie ka偶dy musi pracowa膰 w itd. do zobaczenia na drodze z tymi, kt贸rzy potrafi膮 sami zatrzyma膰 si臋 przy itd i dopyta膰 o szczeg贸艂y przepis贸w oraz z tymi, kt贸rzy notorycznie nas unikaj膮. pewnie do czasu. nic nie mo偶e przecie偶 wiecznie trwa膰....
  • go艣膰 29-04-2010 g. 00:30:03
    ale si臋 znalaz艂 idealista! pacho艂ek drogowy z powo艂ania! alfa i omega mesjasz polskich dr贸g. mo偶e jeszcze stref臋 euro za艂atwicie w tym itd skoro granice przesuwacie? kij ma dwa ko艅ce pami臋taj o tym...
  • Witek 01-06-2010 g. 10:29:33
    A jak moge traktowac ukaranie mnie kara 6000 z艂, za to, ze zabieram raz na trzy miesiace kilku pasazerow. wg insekcji sa to przewozy regularne. Tymczasem ja mam licencje, walcze z nimi juz przesz艂o rok, a niezaleznie kosztem zus贸w i podatkow skazany jestem na placenie bandyckich haraczy, bo inaczej tego nie mozna nazwac.Choc wiem, ze z urzedem PRZYJAZNEGO PANSTWA bedzie naprawde ciezko.W naszym kraju lepiej traktuje sie pijanych kierowcow czy wlamywaczy niz osoby placace zusy i podatki - w tym na te zielone robactwo!
  • itd 27-08-2010 g. 20:51:04
    Je艣li chodzi o te bajo艅skie zarobki to pracuj臋 w inspekcji 8 lat i moje ca艂kowite wynagrodzenie to 2680 netto z premi膮 i nie siedz臋 w biurze tylko stercz臋 na drodze. Zwa艂y papier贸w cz臋sto nadrabiam po godzinach,a ciuchy inspekcji s膮 raczej tandetnej jako艣ci to 12 tys. mnie ubawi艂o to nie haute couture panowie. Przykro czyta膰 te bzdury ale po tym co inspektor przez kilka lat pracy na drodze zobaczy nie ma si臋 co dziwi膰, wrzeszcz膮 przekr臋ciarze,偶e im si臋 kto艣 do ty艂ka dobiera.Pozdrawiam tych wszystkich,kt贸rzy wykonuj膮 sw贸j zaw贸d uczciwie i nie mieszaj膮 z b艂otem innych po to by si臋 poczu膰 lepiej.
  • sram na ITD 01-09-2010 g. 19:48:58
    TY ITD,Ty chyba matce spod ogona wypad艂e艣,ofiaro p臋kni臋tej gumy.Nie por贸wnuj pracy do kapowania...Jedno pytanie,tylko jedno;dlaczego w tym bandyckim kraju,WY jako przedstawiciele prawa nie zapinacie pas贸w bezpiecze艅stw a wymagacie tego od innych???Chyba Goebelsy Was za s艂abo doszkoli艂y...艣wi臋te krowy.
  • Andrzej 03-11-2010 g. 17:53:23
    Ja tez mimo, ze posiadam tylko 1 auto mialem nieprzyjemnosc poznania itd od jak najgorszej strony . Niestety, nic tu nie poradzimy. Mimo, ze wiem, ze racja jest po mojej stronie i tak niczego tu nie wywalcze. Jedynie co mozemy zrobic wswpolnie zaprotestowac przeciwko tak wysokim bandycim haraczom. Trzeba nie miec sumienia, aby wypisac drobnemu przedsiebiorcy kare 6000 zl (juz pracuje na czarno, bo itd mnie zzarla).Niestety, to ci na najwyzszych stolkach w chorym panstwie powolali to zlodziejskie ugrupowanie. Pozdrawiam i zycze jak najmniej stycznosci z itd.
  • janusz grot贸w 18-12-2010 g. 19:09:44
    praca jak kazda inna. ale trzeba byc czlowiek a nie hien膮? pozdro
  • kuba 25-01-2011 g. 15:36:37
    ciekawy jestem gdzie sa te pieni膮dze z kar wlepianych kierowc膮 i szefom. pewnie dzielicie sie mi臋dzy soba bando z艂odzieji. janosik chociaz krad艂 ale z biednymi sie dzieli艂!!!!!!A WY!!!!
  • za偶enowany 23-02-2011 g. 22:33:23
    呕al mi takich jak "sram na ITD" czy "TRACK"... Niby normalni ludzie a rozumu ani, ani... A niech ich Inspekcja pojedzie - mo偶e zm膮drzej膮. Pozdrowienia dla my艣l膮cych - tu r贸wnie偶 (na szcz臋艣cie) takich nie brakuje.
  • do za偶enowany 28-02-2011 g. 20:18:59
    ta twoje inspekcja to mnie mo偶e w tr膮bk臋 poca艂owa膰,lataj膮 mi ko艂o wentla a jak Ciebie wzruszaj膮 to wcale nie znaczy,偶e ja si臋 mam ich ba膰...
  • za偶enowany 07-03-2011 g. 14:26:19
    rzecz ca艂a nie o to idzie 偶eby ich si臋 ba膰, ale 偶eby je藕dzi膰 tak 偶eby kontrola by艂a tylko formalno艣ci膮- i mnie te偶 mog膮 poca艂owa膰 w tr膮bk臋 bo do tej pory nic wi臋cej mi nie zrobili.... ot ca艂a filozofia
  • do za偶enowany 08-03-2011 g. 19:47:46
    ca艂a filozofia to polega na tym,偶e jak baranie 艂by wymagaj膮 od innych przestrzegania przepis贸w to niech popapra艅cy te偶 si臋 do nich stosuj膮.Potrafi膮 ukara膰 innego za takie samo przewinienie kt贸re sami robi膮 i W TYM JEST CA艁A FILOZOFIA.
  • Andriko 12-06-2011 g. 22:39:49
    Witam. Na podstawie w艂asnego do艣wiadczenia z tym zielonym robactwem doszed艂em do wniosku, 偶e zosta艂y powo艂ane wy艂膮cznie do wymierzania kar. 艢wiadcza o tym fakty, 偶e bardzo cz臋sto podaj膮 irracjonalne ustawy, kt贸re interpretuj膮 w jaki艣 absurdalny spos贸b. Nawet NSA odrzuca wiele skarg g艂ownej inspekcji. Tak wi臋c ma艂e firmy (takie jak moja by艂a) zmuszone s膮 najcz臋艣ciej do zamkni臋cia firmy, albo do d艂ugotrwa艂ej walki z tymi insektami.A w moim przypadku chodzi艂o tylko o zabranie kilku os贸b, kt贸rych nie zabra艂 autobus. I to ma by膰 instytucja u偶yteczno艣ci publicznej??? Powiedzia艂bym INSEKTY transportu drogowego to instytucja szkodliwo艣ci spo艂ecznej. Planuj臋 wyjazd z tego kraju, bo normalnie nie mo偶na tu pracowa膰.
  • kiler 30-05-2012 g. 15:06:50
    itd wsp贸艂czesne gestapowce pod przykrywk膮 bezpiecze艅stwa cwaniaczki na pa艅stwowej posadzie co do..bi膮 ci kilka ty艣i臋cy za jakie艣 g贸wno 偶e nie mia艂e艣 przy sobie jakiego艣 papierka i 艣mieje ci si臋 prosto w twarz i ma w dupie 偶e ty nie b臋dziesz mia艂 za co 偶y膰 a on po 8godzinach idzie sobie do domu i zanosi te 30srebrnik贸w i jest z siebie zadowolony<br /> JAK WY MO呕ECIE SPOJRZE膯 W LUSTRO<br /> 偶ysz臋 wam 偶eby was tak poni偶ano<br /> i co mi na to powiecie?
Dodaj sw骿 komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre舵:

Przeszukaj serwis