Transport międzynarodowy i krajowy: Ciągniki siodłowe i zdjęcia z trasy część 2Znak G

Mercedes Actros z Rosji. Co oznacza znak G?

Mercedes Actros z Rosji. Co oznacza znak G?
Komentarze
  • Zbyszek 13-06-2006 g. 20:21:28
    oj niemoge patrzec na samochody z rosji poprostu rosja mogla by nieistniec ale tez zle jakby nie istniala bo niemail bym gdzie jezdzic.
  • rabu 21-06-2006 g. 15:37:56
    koledzy a co znaczy ten znak g
  • Albertos 20-07-2006 g. 22:59:35
    znak G oznacza poziom ekologi pojazdu w tym wypadku super ekologiczny
  • przyszły traker 1:) 10-08-2006 g. 21:54:35
    prawda tez potwierdzam z ta ekolagai bo sie pytalem kierowcy na pauzie
  • SAURON 23-08-2006 g. 22:05:14
    CIĘŻARÓWKI Z ROSJI WYGLĄDAJĄ TROCHĘ NA ZANIEDBANE
  • tirowiec 26-08-2006 g. 07:54:48
    czemu??sauron niewiesz co mowisz,iveco stralisa widzialem jak jechalem do vladyvostoka,to ani rysy,ani brudu,pozdrawiem
  • przyszly traker 01-09-2006 g. 10:59:51
    ZALEXY JAK SIE DBA O CIEZAROWKE I NJA ZACHODZIE MOZNA DOBIC JAK SIE NIE BEDZIE DBALEO>POZDRO
  • MeNaGeR 01-09-2006 g. 18:43:46
    tiry jakie widziałem ze wschodu byłu ładne ale wiekszosc znich jezdziła na oleju opałowym
  • przyszly traker 07-09-2006 g. 15:18:11
    a teraz zaczna na oleju rzepokaowym ( Frytki beda piec) ehhe.juz jechalem nie arz za takim autem czuc rzepaczek jak nic:P
  • MeNaGeR 09-09-2006 g. 14:39:06
    kupia kilka palet oleju w tesco albo w realu i beda jezdzic
  • przyszly traker 14-09-2006 g. 19:02:46
    zgadza sie zamiast na CPN to do hipermarketu po olej:P:Phehe.Bajo
  • Piechu 11-10-2006 g. 17:58:34
    Tirowiec!Z ciebie trucker jak z koziej dupy trąba.Jechałeś na Władywostok?Ty chyba nie wiesz gdzie jest położony Władywostok!!!
  • Piechu 11-10-2006 g. 18:12:59
    Albertos!Znaczek G nie oznacza to co napisałeś,tylko auto o niskim poziomie hałasu.Truckerzy z bożej łaski.
  • matez 22-10-2006 g. 13:51:22
    slyszalem tez ze actrosy to jalowe ciagniki siodlowe dusisz na gaz a on nic lepszy jest daf
  • ajozak 14-11-2006 g. 21:14:39
    tirowiec ty wiesz gdzie jest Władywostok, nie ściemniaj że tam byłeś.
  • tirowiec 22-11-2006 g. 22:37:43
    ajozak akurat wiem gdzie jest vladyvostok bo bylem tam dwa razy i juz mam dosyc takich ludzi co mi nie wierza,juz si edo tego przyzwyczailem,kierowcy tez mi czasami niewierza ze gdzie tam jade,ale coz nieuwarzam takich ludzi
  • Piechu 26-11-2006 g. 06:00:15
    Tirowiec!Qrwa nie rozśmieszaj mnie,ja kilka lat jeździłem na ruski i nie spotkałem polskiej firmy,która by jeździła przez całą Syberię aż nad Morze Japońskie.Mam kumpli jeżdżą najdalej na Tadżykistan.Jeszcze mi powiedz,że jeździłeś zestawem przez 8000 km w jedną stronę.Może się pochwalisz,która firma jeździ na Władywostok i z czym,ściemniaczu.Ty chyba nawet na Moskwie nie byłeś,a ściemę walisz.
  • ajozak 08-12-2006 g. 13:15:08
    Piechu, popieram, ten tirowiec to jakis bajkopisarz, na Swiecku takich pełno.
  • niunia:) 05-01-2007 g. 19:46:40
    siema :) Wy to macie problemy........a co ja mam powiedziec jestem kobieta i chcialbym jezdzic na TIRACH bardzo mnie to interesuje!!!!!jak ktos ma jakies informacji na temat tego w jakiej firmie moglabym pracowac prosze o kontakt:) aska_niunia@tlen.pl POZDRAWIAM:)
  • iveco 12-01-2007 g. 18:38:40
    koledzy no to co ze rosjanin tez czlowiek i kierowca jak my.pozdrawiam
  • pieciaa99 02-03-2007 g. 18:28:22
    Piechu powiem Ci że mój kolega to tak jak mówisz przeważnie jeździ do moskwy i do podobnie oddalony miejsc ale miał raz kurs do chin, a na pace palety z lekami były więc jeździ się daleko ale bardzo rzadko.
  • tirowiec 19-03-2007 g. 21:43:21
    ehhhhhhh wam to nie przetlumaczy nigdy,niejezdizle juz rok na chiny bo zamkneli granice ale znow maja ja otworzyc niedlugo,otoz bylem teraz ale pod muramii chinskimi,jeszcze w Mongolii,ale juz dam sobie spokoj 2miechy mnie nie bylo w domu,co ja jakis niewolnikjestem??niewiem co sie teraz dzieje,za psie pieniadze czy warto??
  • mat 23-03-2007 g. 20:37:00
    witajcie koledzy ja mam CB radio od niedawna i niewiem zbytnio jak sie (pytać o droge , inne zeczy itp.).Jak ktos może to proszę o kilka informacij
  • Przyszly traker 23-03-2007 g. 22:48:29
    pytasz najezdajacego mobilka o druzke w kierunku ....... jak nie odpowiada pytasz anastepnego bo moze tamten nie mail CB a ja nie mozesz ei przebic jesli jacyc kierowcy ciagle gadaja BREKO BREKO czyli zeby dali ci dojsc do slowa.
  • Przyszly traker 23-03-2007 g. 22:50:07
    raczej ty wtedy mowisz BREKO BREKO zeby komys przerwac rozmowe jak masz jakies pytanie.albo wolasz OGÓLNY i ktos tez sie odezwie.
  • mat 24-03-2007 g. 07:34:12
    aha... to dzięki Przyszły Trakerze za info.Teraz juz bede wiedzial jak sie odezwać...pozdrawiam.
  • tirowiec 30-03-2007 g. 22:22:10
    witam,przyszly trakerze!!Jak tam w wojsku??Ja wrocilemz D,zHannoweru,i tobyla moja ostatniatrasa,powiedzialemszefowi,ze jak odpoczne,i pobede troche zrodzina to sie znowzatrudniea,Juz leddwoco zylem,czasami zdarzalo sie zejechalem 12h,zaUralem bezprzerwy,bomialemdojechacna czas a jeszczekupadrogio przed toba,Pozdrawiamwszystkich. NARAZIE
  • Przyszly traker 31-03-2007 g. 17:09:01
    No witam Tirowiec woja mi zostalo juz ponad 3 miechy i cywil teraz jestem kierwoca Kadry jezdze honkerem,chociaz tym se w woju pojezdze bo ciezarowkami to malo jezdzi sie ostanio bylem w brodnicy w komorowie w olsztynie w krakowie w lodzi.nie jest zle.a ty mowisz ze odpoczywasz??moj tato nadal smiga w ALCALINE teraz Volvem FH460 2 letnim.i mowi ze narzie z tej firmy nie odejdzie.pozdrawiam
  • tirowiec 04-04-2007 g. 20:09:53
    to fajnie,firma jak dobra to i jezdzic mozna,ja w takie bagno sie wpakowalem ze szkoda slow,ale dosyc tego!!!ale brakuje mi tej jazdy,lecz rodzina najwazniejsza.Moze jak troche z kasa bedzie gorzej to sie skoczy gdzes za MOSKWE,ale tak to mam to gdzies,w domu gosc,bardziej za granica mnie znaja niz U MNIE na osiedlu.Pozdrawiam.
  • z.y.l.u.s... 09-04-2007 g. 12:07:06
    Zbyszek jesteś po prostu RASISTĄ
  • zbyszek 12-04-2007 g. 18:35:33
    czemu odrazu rasista!!poprostu tylemi zlego ruskie zrobily ze nie nastarczalbympisac.Wydoily mnie z nie jednych pieniedzy,wrocilem wczoraj z czelabinska,kolo samary mnie zatrzymaly i kazali dmuchac,apilem wode gazowana,wykazalo im ze jestem pijany,i co??250baksow poszlo jak kamien w wode.
  • amigo 19-06-2007 g. 11:47:34
    ja45 lat jeżdże mercedesem actrosem
  • Szymcio 29-06-2007 g. 14:56:39
    Nie chce tego komentować
  • M@RC!N 13-07-2007 g. 19:32:33
    ALE KROKODYLE MAJĄ KOGO LAPAĆ
  • fifi 10lat 28-07-2007 g. 14:27:24
    to prawda krokodyle też muszą zarabiać a najlepiej nie na naszych
  • pieciaa99 03-08-2007 g. 09:53:21
    O prawda amerykańców to cisną cały czas od naszego boją sie wziąść a od nic to cały czas trzaskają.
  • daf 02-10-2007 g. 21:40:56
    pozdro wszystkim
  • Karabin235 14-10-2007 g. 11:17:35
    Pzdr dla was ruski mają stare actrosy. Tam są drogi gorsze niż u nas. Czym jeździcie???
  • piotrex 14-10-2007 g. 20:37:33
    ja jeżdże nowym starlisem jest naprawde super pozdro
  • KAMobil 18-01-2008 g. 16:54:55
    Koledzy co wy tak na Rosje sie uparliście spójżcie lepiej na Polskę przecież na ROSJII są największe KONCERNY TRANSPORTOWE,a w ogole nie wszyskie firmy mają takie stare samochody u nas też nie jest wcale lepiej a był ktoś tam i widział-A WIĘC ???????????!!!!
  • KAMobil 18-01-2008 g. 16:57:47
    Kolego A M I G O -jak tam się ACTROS sprawuje????co bo słyszałem dobre opinie o tych samochodach!
  • PrZeMo-Przyszly Driver :) 02-03-2008 g. 21:25:56
    Amigo ty 45lat jezdzisz tym actrosem??
  • PrZeMo-Przyszly Driver :) 02-03-2008 g. 21:33:05
    no to z ktorego on jest rocznika??:) Mój tato sie przesiadl z manika 26.322 na actrosa 2540 teraz:) Ale on ma wlasna firme:):):):):)Wogóle Actrosik jest super jest miciutki komfortowy(jak to mercedes).Lubie nim pomykac w traske z tatą:):)Ostatnio na trasie w-wa poznanspalil nam 32 l.!!!Ciągle naa tempomacie jehalismy 90 km/:):)Zapomnalem że to solówka i z 7t na pace jehalismy ale naprawde pod wrażeniem jestem:):)AuToStRdĄ!!
  • BAX 09-03-2008 g. 22:41:35
    co do tych ciężarówek z Rosji to zależy ja często jeżdże na wschód i dużo widuje Rosyjskich samochodów i co niektóre to leprze są i bardziej utrzymane niż nasze polskie.
  • PrZeMo-Przyszly Driver :) 26-03-2008 g. 21:26:15
    Dokładnie:):) Zgodzęsię z tobą BAX w 100%.Niektorzy poprostunie dbaja bo to nieich jakbyto była ich gablota to by dbali i sie martwili a tak jeżdżą jak chcą....Taka prawda;];]niestety przez takich idiotow gina ludzie.......
  • zbychu26.03 03-07-2008 g. 09:01:30
    Piechu.Znaczek ,,L'' oznacza cichy, a nie ,,G''
  • saw79 04-07-2008 g. 21:35:48
    czy samym ciągnikiem siodłowym bez naczepy mogę jeździć z prawem jazdy kat. "C" ??
  • PrZeMo-Przyszly Driver :) 05-07-2008 g. 00:05:34
    saw79-mozesz pomykać samym ciągnikiem ,ale bez naczepy ,bo na nacz.i przycz. trzeba mieć C+E....A jakim bedziesz pomykal ciągniczkiem:PP??
  • saw79 05-07-2008 g. 09:02:35
    Wielkie dzięki za pomoc i odpowiedź też słyszałe że mogę ale wolałem się upewnić mam taką robotkę na oku : nówki sztuki prosto z fabryki do salonów po całej europie rozprowadzać.
  • Nick 09-07-2008 g. 19:39:12
    G................................. może wozi guwna???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • tuki 11-07-2008 g. 10:04:45
    koledzy moze ktos obczaja jakas firme co ma wyjazy na wladywostok??poszcie jak sie cos bedziecie wiedzieli pozdro
  • fdaf 13-07-2008 g. 23:17:25
    z przodu gwiazda to chuj nie jazda
  • cina 29-12-2008 g. 15:57:49
    a co oznacza "g"
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis